Vilken härlig dag!

Jag är red face alltså, men denna dag ha vart underbar. Klev upp redan kl 7 sen gick vi till lekparken och sen ha vi vart ute mest hela dagen =) så varmt och skönt. Shorts vart det men ingen bikini =P fick en rolig kommentar idag, att det såg ut som jag opererat brösten, sådan skillnad var det visst. Men denne skulle se mig utan bh då tror jag att den personen ändrar uppfattning =P
Har ätit massa glassar och middagen åt vi ute. skräpmat alltså men såå gott.
Nu väntar lite kubbspel, trevligt värre. Imorrn blire lika varmt så dagen ska spenderas ute och brännan ökas =P, Jasmine fylller moppe imorrn också så vi ska dit och gratta.

Lite bilder:

Loke & Emilia äter glass



glad Emilia äter glass =)

leker i sandlådan

mina fina tjejer =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha vad söt Emilia var på trappan med glassen =)

2009-05-31 @ 00:37:28
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha ja jag måste ju ta igen för förlorade inlägg =P

2009-05-31 @ 20:21:00
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0