Hurtful

Vakna kl halv åtta PIGG!! Kors i kolvagnen! Somna rätt tidigt igår och det va skönt. Prinsessorna sov som prinsessor hela natten och det gjorde även jag. Gjorde tvätt och städrace på morron efter jag lämnat Emilia på dagis. Sen drog jag, brorsan och Tilde till Vännäs och handla mat. Känns bra för det ekade väldigt tomt. Va så göralös, vi ringde farmor men hon svara inte, tänkte hälsa på och höra om hon hade nån sylt jag kunde få. Ringde pappa, han va på lilla och åt en korv men skulle på kommunfullmäktige. Happ, mamma jobbar, Erik jobbar, Malin jobbar, Linda skulle bort läste jag i bloggen.
Efter sen nudel lunch så sitter jag och inväntar att klockan ska bli 14 så vi kan gå och hämta Emilia. Vi kanske går en prom och stannar på nån lekpark.. jag har sådan energi.

Bra låt!


Kommentarer
Postat av: malinns

Låter bra att du återfått energin kusinvitamin!



2009-11-23 @ 16:26:40
URL: http://malinns.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vad roligt att höra att du vaknat ur dvalan! :) Me gilla!

Måste ses någon dag! :)

2009-11-23 @ 20:10:11
URL: http://sweetandsaltythings.blpgspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0