Saknar ni mig?

Ser att de fortfarande är folk som är inne på bloggen =) Idag är det söndag och jag sitter helt solo i lägenheten, adventstakarna som jag tjuvstartat med lyser mys och jag längtar efter Emilia & Tilde. Ska hämta dom efter middagen. Känner mig lite halv slö. Igår va Erik, Lina & Tyr här och hälsa på. De va trevligt, men jag vart lite tröttis och somna en stund på soffan.
Nu ska jag kolla om jag ha nå passande julgardiner till köket. Ska ringa mamma och höra om hon vill hänga med in till city nån dag i veckan. Jag vill handla julstjärnor på fot på rusta och några fler adventstakar. Har ju så mycke och stora fönster här. Men Richard vinner julpyntningen i huset =P Jag ids inte sätta upp nån ljusslinga på balkongen, än om de skulle va fint =) maybe next year!

Lite nudlar kanske, jag hata att äta själv.. men jag är som sugen på nudlar så de bli kämpe greit!
Gokväll!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Saknar alltid dig ;P



Tack för igår, och tusen tack att vi fick sova hos dig =)

2009-11-22 @ 17:46:04
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0