Är det inte det ena så är det det andra

Då var det måndag, jag som halvgillar måndagar ändå för då känns det som det är dags att rycka upp sig efter ett slött veckoslut. Jag tvingade mig upp 07.20, nära.. men jag tyckte det var bra gjort av en zombie. Lämnade Emilia på dagis och gick en morgon prom med Linda, gick förbi ica och handla mjölk och fil för de sista slantarna. Även nian och hämta ut nåt till min internet bank, tur ja ha stenkoll. Hade tänkt städa nu men Tilde är inte riktigt nöjd, vill mest bli buren hela tiden. Tror det måste bero på fökylningen. Nu har hon iaf nyätit och kanske kan roa sig i babygymet en stund. Kanske dags för mig att göra ett ryck nu då. Har en jävulst irriterande fluga här inne som flyger runt runt och gärna landar på mig!!

Men och andra sidan är det ganska ovärt att städa för imorrn kommer massa busungar och drar fram allt, så kanske lika bra att lämna de till imorrn =P
later..

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag brukar också tänka så att det lix ska bli smutsigt igen och stökigt, men i slutändan så städar jag endå, oftast ;)

2009-09-07 @ 13:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0