Truly Madly Deeply

Det har vart två hektiska dagar så jag har inte orkat med nå bloggande. I tisdags va vi i Umeå me Lina & Antonia, gå på stan med en vild Emilia som inte vill åka vagn är väl ingen hit men ja det gick rätt bra ändå, hon va duktig. Sen vart det ÖF på böleäng, vilket också va trevligt. Jättefin och engagerad personal. Igår va de kyrkis på fm och sen for jag & Emilia till Tässan & Vendela. Kul att få va bara jag & Emilia, för det har typ inte hänt sen Tilde föddes.
Är lite sådär halv dryg förkyld, vill som inte bryta ut riktigt.. hoppas jag slipper bli liggandes. Sitter och äter lite frukost, Emilia är på dagis och Tilde sover. Idag ska jag bara va hemma hela dagen, inte gå utanför dörrn om det inte behövs. Känner att både kropp och knopp är utslut. Har inte blivit alltför mycke sömn heller i veckan men det hade jag tänkt ta igen med sovmorgon imorrn, om Tilde är med på noterna vill säga =P

Ibland känner jag att det tar sådan energi att va irriterad på folk, bjur bjur bjur vilken hatkärlek jag har till detta samhälle. Men ändå mest kärlek, enda nakdelen är ju allt jävla skitsnack, har fått höra de mest tokiga saker på dom här dagarna, hur folk spekulerar i saker som inte ens finns någon gnutta sanning i, annars brukar jag kunna tänka ingen rök utan eld, men ibland undrar man ju var folk får saker ifrån. Sen of course så finns det saker som det ligger sanning i, men då kan man ju fråga sig varför folk ska lägga sig i saker de inte har att göra med? Det kan bli så fel. Sen finns det folk som läser denna blogg som återberättar saker fel till andra.. saker som jag skulle ha skrivit. Tycker jag ha vart jävligt duktig på inte skriva för privata saker eller "hänga ut" någon i bloggen nu på slutet men lik förbannat så blir de tjafs kring det. Ibland funderar jag bara på lägga ner den här och ha den lösenordsskyddade, då vet jag ju vilka som får läsa och då behöver jag inte tänka mig för vad jag skriver.

Jag ha massa och göra idag, ha vart slött här ett tag.. Ska se lite serier på datorn också, jag älskar då man kan se om man missar på tvn, för jag är verkligen en som är bra på missa.
Nu lite pics

Emilia älskling hitta en tigerdräkt på ÖF =)

Emilia & Loke fikar

Tilde & Tyr

Lilla Vendela =)

Emilia & Loke ritar



Love/E

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fin du är! Vad lik Vendela är Therese(stavning?) Fast jag har ju inte sett karln men :P Hoppas du får nya krafter snart! Kram

2009-09-24 @ 12:56:55
URL: http://sweetandsaltythings.blogspot.com
Postat av: Lina

Men hej lilla Therese!! Verkligen lika som bär.. skicka mess och hälsa henne grattis från mig och David. Och att hon var supersöt och superlik.



Sötbebisar som håller handen och fin Emma var det också =)



2009-09-24 @ 18:15:55
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Mia

svar: Jo dom för 199 tycker jag nästan va snyggast, dom finns även i svart så jag tror jag satsar på svarta sånna ifall det blir några :)btw, jisses va söt hon var i tigerdräkten!

2009-09-24 @ 23:08:49
URL: http://miabeccau.blogg.se/
Postat av: Lena-Maria

åh vad söt Vendela är, det är nog allt en liten Theres tror jag :). Om du skulle bestämma dig för att göra bloggen lösenordskyddad, får jag vara en som får läsa den då?...snälla :)

2009-09-25 @ 12:40:27
Postat av: Erika

Men shit va lill Vendela liknar Tässan! =) hehe! så söt!

2009-09-25 @ 20:02:11
URL: http://lilgryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0