Acostado a tu lado sintiendo tu corazon latir

Hej & hallå!
Tilde va med på en liten sovmorgon idag men inte så lång som jag hoppats på men bättre det än ingen =) Igår blev det först köttsoppa hos farmor och sen åkernäs för att gratta faster Carina som fyllde år. Fick goo paj och tårta så det va trevligt =) Sen hem och lägg isäng Tilde och slänga sig i soffan och gråta lite till filmen click. Jag är så blödig.

Har verkligen försökt få Tilde att ta flaskan men icket att hon vill det, hon spottar, fräser och protesterar. Lite konstigt för då jag var ute på bjur dagarna så gick det fint men nu sten vägrar hon. Har prövat olika sug nappar men utan framgång. Det är lite synd för det gör ju allt svårare. Men det är väl sådär.. snart kan hon ju kanske äta mer mat och så.

Känner mig lite halv seg men idag har jag inga större planer, städa gjorde jag ju igår så jag kan känna lugnet. Kanske en prom skulle göra gott i själen. Jag tror det, ska bara duscha, köra igång en tvätt, äta lite och.. ja så seg som jag är så kanske jag inte tar mig ut på några timmar =P
Toa dörrn håll på fall lös å, ja he ä int lätt. fatta inte hur de hände ens?

härligt med fredag, härligt med helg!
höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0