Enastående ensamstående!

Jag känner mig helt slut. Vi ha vart ute hela dagen. Först for vi ner på vc och vägde Tilde gumman, fick träffa Tässan, Johan & lilla Vendela =) sen upp och hälsa på worket lite.. eller jag hängde på röda me Daniel. Sen liten prom och lekpark.. gick vidare och hälsa på Siggan fick en glass och sen vidare till Linda där jag åt götta. Sen ica och sen hem för å äta vatten och bröd ungefär, näe men de blev pyttipanna me vatten och bröd till.. jag har nedräkning till den 20e nu för jag har 4 kr i fickan och en kyl och frys som bara gapar mer och mer tomt. Men så äre.
Emilia sov inget på dagis igår och somnade kl halv åtta igårkväll, så idag ha hon heller inte sovit något. Jag är så nöjd att jag har lyckas få nån rutin på denna sovning =) Hon är trött nu lilla gumman så de blir nog en tidig kväll ikväll. Sen så är det ju idol och aa, ohyes my tv night.

Måste bara säga att ni som är ensamstående med massa barn gör det såå bra. Jag är helt matt ibland och jag beundrar er verkligen.
nu plocka undan lite. är rätt messy här.


later..

Kommentarer
Postat av: Lina

Men hallå, DU gör det ju så bra!!



Ah Vendela, sött, visst har du vart inne på det någon gång? Vill också se liten, tvinga med henne på någon träff eller något haha.

2009-09-15 @ 19:10:41
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Lisa

söt blogg

allt väl

2009-09-16 @ 21:58:43
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0