Friday i'm inlove!

Godag!
Jag & Tilde ha haft en soft förmiddag. Sov till kl 10.00 sen ha vi duschat/badat ätit lunch och vips va klockan 14. Tilde åt en hel portion gröt. Härligt! Jag åt typ den sista mat som finns i min kyl. Men idag har jag fått pengar, änteligen som ja ha vänte =P Det regnar ute och jag hade nästan tänkt slå på stort och gå en prom men de kändes inte speciellt lockande vill jag lova. Farmor ringde just och bjöd mig på middag idag igen, så snäll!

Tänkte jag svarar på alla kommentarer här, juryn hande sagt att han hade bra sångröst men att han inte hade "det" typ, kanske inte berörde dom som dom säger.

näe nu måste jag verkligen göra något, Tilde har somnat så ja kanske ska passa på att städa lite, eller så fastnar jag här. Man vet aldrig.


hujj!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vad gullig hon är!!

2009-09-18 @ 19:33:55
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0