hellluu

Ikväll ha de vart en lugn kväll. Tilde har fått bada och hon somnade snällt för en liten stund sedan. Har vart lite små grinig större delen av dagen men jag tror det beror på förkylningen. Jag har iaf tvättat lite kläder, lagat lite mat. Kändes väldigt weird att bara jag skulle äta. Men eftersom man inte är rikast så blev de inte snabbmat. Nu är det lugnt och stilla och jag ska dricka te och se sex and the city. Eller kanske går det någon bra film på någon av alla mina kanaler? =P vem vet.
Gokväll!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jamen ibland är det nyttigt att vara fattig =)

2009-09-03 @ 22:24:42
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Evvan

Hej hej! Nu flyttar jag från Bholm, ville bara önska dig lycka till med allt. Jag vet att du kommer att klara dig själv galant! jag återkommer snart på bloggen min :) ha det så bra! Kramar

2009-09-04 @ 11:06:27
URL: http://evesve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0