Intrigerna tätnar, bloggstatistiken ökar.

God dag!
Jag & Tilde ha haft värsta lång sovmorgon, hon har vaknat och ätit men sen ha vi somnat om. Nu efter en dusch och lite fika så känner jag mig som en ny människa. Alla dessa timmar behövdes för jag ha vart en aning trött ett tag. Vad som händer idag vet jag inte.. kanske fortsätta med min tvätt och städ, men de känns ju så tråkigt. Kanske en prom och hälsa på brorsan. Det kändes mycke roligare.

Annars då? Joo känns som vissa negativa saker som folk skriver är menat till mig. Men det känns så bra att jag har så många fina kommentarer som väger upp allt de negativa. Tack det värmer verkligen! =)
Såhär tillfreds med saker har jag inte vare på väldigt länge. Det finns väl saker som kunnat vara lite smidigare, men det finns det alltid.





People change, things go wrong, shit happends and life goes on..

Kommentarer
Postat av: Linda

Varför skulle andra skriva saker till dig på deras sida som inte va snällt? :( Tänkt inte så! Ha en skön kväll. Kram

2009-09-04 @ 20:13:33
URL: http://sweetandsaltythings.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0