katafuckingstrof

åhhh! Att saker och ting ska vara så jobbiga. Jag vet seriöst inte hur jag ska hantera vissa saker. Vissa saker kan man ju faktiskt inte hjälpa. Jag har ägnat större delen av livet åt att tänka på alla andra i första hand. Börjar bli less på det. Ska jag ha dåligt samvete eller? Har jag gjort något fel? Är jag dålig på förklara?
Jag fattar seriöst ingenting ibland.

Solen skiner iaf, dags att få ordning på torpet. Lite mat i magen, en prom och sen ska de nog kännas bättre.
En fisk dog, då va de bara fem som återstod.




I'm leaving you for the last time baby, you think you´re loving but you don't love me.
I want to
be free, baby you´ve hurt me.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaså, en dog redan :( va typiskt...... Harmoniskt sa hon va? Hum....

Skönt med prom, en annan är inlåst idag :P

2009-09-03 @ 13:45:38
URL: http://sweetandsaltythings.blogspot.com
Postat av: Lina

Nej släpp det dåliga samvetet. Gå på din egen känsla på vad som känns rätt =)

Åhå så firrarna börjar dö, haha hon kanske hade rätt i fiskaffären =D =P

2009-09-03 @ 14:03:38
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha inte dåligt samvete vännen. du gör så gott du kan,man är inte mer är människa! Du vet själv vad som är rätt för dig,så låt inte massa negatativa saker sätta griller i bollen på dig. Efter regn kommer sol och kom ihåg att dina vänner stöttar dig.

2009-09-04 @ 06:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0