Love is my drug!

Helluu!
Måndag och jag är på strålande humör. Sov med kläderna på i natt, skulle lägga mig breve Emilia som vaknat, hade tänkt kliva upp sen å kanske nörda lite dator men jag vaknade imorse. Jag antar jag va lite tröttis. Helgen ha vart lugn och skön, igår fick jag hem min prinsessa och söndagar är verkligen en bra dag. Då är vi alla 3 igen. Jag bjöd mamma, pappa och brorsan på middag igår, gjorde taco kyckling, de va längsen.. så gött. Dom har inget kök för tillfället så jag ska bju på middag även idag, idag blir det chili torsk. Tvingade mig ut på en prom imorse efter jag lämnat Emilia på dagis, fast de va kallt och det kändes lockande att slänga mig i soffan och göra ingenting. Men pigg vart jag, fick gå tillbaka 2 ggr på dagis för jag hade glömt lämna utebyxorna och ombyte, sprang även fram och tillbaka på ica typ hundra ggr för att jag glömde grejer hela tiden, kom hem och lik förbannat glömde jag köpa potatis =P få gå dit och säga hej till Anna en gång till, snacka om yr i luvan. Hade ju planerat så bra att ge Tilde lunch vid halv elva men si de gick inte hon hade ont i magen och efter blöjbyte va gröten inte lockande längre så de va bara att amma. Känner att jag vill föröska byta ut nåt mål med riktig mat iaf för även om jag tycker om att amma så är det jobbigt att ständigt ha brösten framme, hon börjar ju äta oftare och oftare nu också.

Känner att jag har sådan energi, ska nog baka en kladdkaka, köra igång en tvätt och plocka undan lite, se lite riverside och slutet på mannen under trappan som jag missa igår då töserna vaknade och ville äta. Båda två samtidigt såklart =)
Ha vart kass på lägga upp bilder men jag har som no camera, men telefon ha jag ju.. så några bilder ska ni få om bara de vill funka för mig.


Emilia gungar =)

Tilde äter gröt =)

mina älsklingar =)

Emilia på väg till dagis

vill ha tofsar som pippi långstrump =)

Nu ska jag göra ett ryck medan Tilde sussar.
puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt med energy! Smitta mig är du söt! :) Så himla söta tjejerna är alltså!

2009-09-21 @ 15:51:37
URL: http://sweetandsaltythings.blogspot.com
Postat av: Lina

Ååh vad vacker Emilia var på sista bilden där.. värsta prinsessan ju! Tilde var verkligen lik Emilia på grötbilden. Mums med kladdkaka.

2009-09-21 @ 16:57:51
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha :)

2009-09-22 @ 17:57:37
URL: http://icyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0