mittivecka

Halluu!!
Dagen började kring hm.. halv åtta kanske. Jag va trött. Ha vart värsta spök stormen i natt. Balkong dörrn blåste upp me en smäll å jag vart livrädd, va ju inte beredd så att säga. Natten ha vart lite vaken bitvis. Min suveräna plan verkar inte gå så enekelt som jag trodde. Men jag är då en bit på väg. Lämna lill gumman på dagis vid nio sen gick jag prom med Antonia i luren. Får se om Emilia somnar på vilan på dagis idag. Få se hur kvällen blir då. Ska försöka komma underfund med vad som är optimalt. Sova på dagen ca 1 timme eller inte sova alls. Ibland verkar ju sömnen behövas. Tricky!

Har en liten gladis i babysittern här och nu ska jag nog äta lite fil, röja lite och sen ut på ännu en prom i blåsten med Malin. Trevligt.
later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0