Skam den som ger sig

Vilken härlig och lång dag jag haft. Efter att ha hämtat Emilia på dagis så gick vi hem för att rita lite, jag fastnade till och med i att färglägga en bild av frukter, tyckte bara det var typiskt att pennorna var så dåliga =P Sen hjälptes vi åt att göra middag och efter maten gick vi på skolan och gungade och åkte wiiee alltså rutschkana. Sen promenerade vi vidare, Emilia gick nästan hela vägen.. fick bära henne vissa bitar och det känns ju hur kroppen ha pajjat på grund av det, otränad eller fel belastning kanske. Inte lättast att bära och köra vagn samtidigt, men allt går ju. For förbi mamma och hämtade bullar, jaa jag har ingen energi att stå och baka sju sorters kakor imorrn till träffen. Sen hem, för att tag i de så omtalade sänggåendet. Jag tyckte jag va smart som ställde klockan imorse och klev upp sju och hon sov bara drygt en timme på dagis. Men ändå att de ska va så svårt. Nåväl, skam den som ger sig imorrn kliver vi upp kl halv sju.
Nu ska jag äta en glass i lugn och ro.. kolla in idolsajten och sen sussa.

gonatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha det är roligt när man fastnar i pysslet!

2009-09-08 @ 10:01:33
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: annah

hej å tack för idag!

hittade sidan me tavlan http://www.isa.nu/shop/parvel-p-129.html

måste beställa, tyckte den va så fin

2009-09-08 @ 17:05:13
URL: http://nybylivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0