Söndag kväll!

kl 12 idag fick jag hem Emilia, jag har saknat henne så. Vi for till mormor&morfar, sedan kom Lina, Loke och Tyr så de fick leka lite. Fick tacos och sen tog jag och Tilde en powernap. Skönt. Hem igen och kors i taket Emilia somnade redan halv åtta, hoppas de håller i sig. Ska minsann kliva upp kl 7 imorrn ha jag bestämt =)
Sitter och kollar om de går nån bra film ikväll.. verkar inte så, kanske en på 6an då men. På tisdag börjar 2 av mina älsklingsprogram. Idol kl 20 och Andra Avenyn kl 21. Som ja ha längte! =P

Imorrn tror jag att jag ska få lite saker gjorda.. ha vart rätt mycke slappt på senaste. Kanske städa lite för det verkar bli mamma träff här på tisdag. Trevligt.

näe nu ska jag bara få isäng Tilde, sen en dusch och sen bli de soffläge.
gokväll!

Kommentarer
Postat av: Lina

Wow, hoppas det håller i sig!! Jag håller på lägga Loke än =P



Påminn mig om idol om du kommer ihåg, jag är så dålig på att kolla vad det är på 4an.

2009-09-06 @ 20:54:43
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh! Andra avenyn på tisdag säg du? De ha jag saknat! :D

2009-09-06 @ 22:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0