Söndag!

Emilia kom hem imorse, min lilla älskade ängel. Vi ha haft en slö och trött dag med lite gnäll, men de gick över och vi for till morfar. Han bjöd på pizza och vi spelade keyboard, hehe stavas de så? dansade och sjöng.. seriöst de måste ha sett så jäkla kul ut. Pappa är verkligen en glädjespridare. Jag hade ont i huvudet och kände mig allmänt seg men vips var det borta. Fick mig även några roliga skämt =P såklart.

Vars åker bagarn på semester?
-Bullgarien

Sen var det elektrikern som hade sladdbarn och han är även en som lätt får kontakt.

Sen var det tennispelaren som tackade poå forehand.

hahaha ja kanske är trött, men ibland kan sådant va så jävls roligt, beroende på vem som berättar =P

Nu sover mina älskade döttrar och jag sitter och kollar va ja ska se på tv ikväll, alternativ 1 är en film på 4an, alternativ 2 är en serie på 1an som börjar och alternativ 3 är the forgotten på 6an.. men den ha ja sett, är iof rätt bra men ja. Men jag ska försöka att göra tidig kväll, de behövs yes it does.

nu en dusch, sen soffläge.
gokväll!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha jag och David skrattar.

2009-09-13 @ 22:43:59
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: ev

Den här också:

- Hörde du att vi köpt hundvalp? Den kostade bara en hundring! hahaha

2009-09-15 @ 16:59:38
URL: http://dearcorrina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0