Trevlig dag

Dagen börja tidigt, lämna Emilia på dagis och sen va de dags för kyrkis. Va trevligt, tror jag tar med mig Emilia nästa gång, det skulle hon nog gilla. Sen åkte vi hem till Annah för att äta lunch och prata om allt mellan himmel och jord, supertrevligt såklart =) sen hämta Emilia, Richard titta förbi och sen bjöd mormor & morfar på middag. Nu ha Emilia farit till sin pappa och jag & Tilde sitter och väntar på Idol, är i Umeå ikväll och jag hoppas jag få se några kända ansikten =)
sen blire True Blood och sen sängen. Jag behöver verkligen sova. Tilde ha börja vakna rätt ofta på nätterna och vilja äta, måste bli bättre på smakisar så hon kanske vill börja äta lite gröt på kvällen eller så.

näe nu ska jag kika lite i H&M katalogen.
gokväll!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kände du igen någon? Jag kände bara igen Sarah Sackerud.

2009-09-16 @ 21:27:19
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0