Ska hä va, ska hä va du å ja!

God morgon!
Blev pigg efter min prom med Malin. Härligt! Annars va ja mer död än levande inatt då Tilde skulle äta och imorse då klockan ringde. Emilia är på dagis idag och dom ska ha älgjakt =) Antonia ska komma och hälsa på snart, blir skoj va längsen. Hur gick de med sömnen igår då? Efter middagen for vi på skolan och gunga, täänkte att de va lika bra att aktivera oss, vi hade så roligt jag & Emilia.. jag kände att jag var som barn på nytt. Fast ja blev lite huvvevvill av allt gungande =P Tilde sov snällt i vagnen under tiden. Klockan sju for vi in igen och då tog de lite längre tid för Emilia att somna, men ändå helt okej, kring halv nio. Kanske är det dags att plocka bort vilan på dagen? Ja får se hur de blir till veckan. Hon behöver ju ändå som all sömn hon kan få lill gumman. Men det känns bra att kvällarna inte blir så jobbiga nu längre.

Har suttit och tittat i Ett litet album som jag fick av min vän Sarat på min 18-års dag. Det är verkligen så klockrent. Hon har plockat fram alla mina sidor, väldigt snygga bilder och minnen från våra 4 år tillsammans. På slutet står det att vi har många album kvar att fylla, att jag får göra ett till henne när hon fyller 22. Då visste vi inte att cirka ett år senare skulle jag bli gravid, Sara tog studenten och for till England. Emilia föds och Sara kommer hem för att sedan dra vidare till Norge och sedan ut på äventyr i Asien, jag blev gravid igen, Tilde föds och vips är vi 22 år. Tänk det hade jag aldrig kunnat ana på min 18-års dag. Ändå häftigt hur livet kan förändras så snabbt och vilka olika vägar man väljer att ta.

Även fast vi inte har delat de sista 4 åren tillsammans så känner jag ändå att våran vänskap är stark och att du finns för mig i vått och torrt. Tack!


"Det är nu livet börjar- FOLKÖLE!!" ;)
songs to remember






Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas hon får skjuta något idag då =)

2009-09-10 @ 12:10:49
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Sarat

Nästa gång jag kommer på besök så måste jag få se det där albumet! Det var så länge sen! Du har fullkomligt rätt i det du skriver Emma. Självklart finns jag alltid där för dig oavsett var jag tar vägen eller vad jag gör. Det är en bra vänskap det. My my my, digga Bonnie Tyler på övervåningen på Ringvägen, det kunde vi :)

2009-09-11 @ 15:04:17
Postat av: Madde

Rösta på mig :D



www.hannahsgitarr.se/?gitarr=1726

2009-09-11 @ 16:24:09
URL: http://fjuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0