late night

Gokväll.. eller mer gonatt kanske! En lugn stund så jag passar på att blogga. Skulle egentligen ha befunnit mig i sängen nu. Har så mycket jag skulle vilja dela med mig av men på något sätt har jag fått sådana spärrar. Vars kom dom ifrån? Jag har aldrig haft problem förut, har kanske till och med skrivit mer än vad folk tycker är okej ibland. Känns till och med konstigt att skriva saker som har med mina underbara barn att göra, jag vet inte men jag vill verkligen inte att folk ska misstolka saker eller få för sig saker. Det är rätt många som läser och just nu är det verkligen mycket med det jordiska. Men det vet ni nog redan, iaf ni som bor i samma kommun som jag. Men det går framåt, jag kämpar på.. det är tufft, men jag känner mig ändå positiv. Jag mår bra.

Idag har vi besökt staden, inhandlat diverse saker som fattats i mitt kök och även 6 st fiskar som nu harmoniskt simmar runt i mitt för lilla akvarium enligt nån tjej på djurmagasinet. Har även vart förbi min morbror och min lill kusin.
Imorrn ska jag till Björna, för första gången i mitt liv. Tror jag? hm ja så är det nog. Trevligt lär det nog bli.. men jag gruvar lite för att hinna med allt innan vi ska mötas och fara, men de löser sig.

Gonatt kära läsare!

Kommentarer
Postat av: kussen

Ta det lugnt med det jordiska och vad andra tänker och tänk bara på dej och de dina. Vad som är prio ett är vad DU vill. Vet vad du går igenom och jag kan bara ge dej ett råd det finns bara en väg att gå och det är DIN... gå den och då kan det aldrig bli fel...

2009-09-02 @ 08:06:44
URL: http://malinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0