Wiihoo!

Min plan funkade, vi vaknade inte riktigt halv sju men nästan ;P 06.50 är ju helt okej alltså. Idag har vi hunnit med så mycket och jag älskar sådana dagar. Har hunnit städa, duscha, leka, gå promenad, handla lite sen kom Lina & Annah + barn hit, trevligt. =) Va helt matt då dom farit, är ju så livat me de små men såklart roligt. Men man blir lite trött i huvudet av barnaskrik minsann. Farmor ringde och bjöd på middag =) de va verkligen uppskattat för orken hade visst sprungit bort. Fick god mat och efterätt. Emilia va så tröttis så vi gick hem rätt tidigt, vart lite ombytta roller, Emilia åkte vagnen och Tilde fick bli buren.. de gick det med. Träffa Sara S som erbjöd sig att hjälpa mig, de va snällt men de va så nära. Men nu till de bästa, när vi kom hem så gick Emilia självmant in på toan och borsta tänderna, tog på en blöja, pyjamas och la sig sedan. Inge tjat, ingen problem alls. Såå underbart, låt detta hålla i sig! Jag är så happy!!!

Nu har jag 2 timmar bra tv att se fram emot =)
jag är trött men så nöjd!
byee !

Kommentarer
Postat av: Lina

Hääääärligt!!

Ja visst blir man trött i skallen av barnskriket, man skulle fått synka mammaträffarna med dagis men det blir ju så tidigt för min del haha.. =)

2009-09-08 @ 21:07:37
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0