you´re touch makes it hard to breath

Vakna trött, men bara att he upp sig. Emilia har dagis dag. Hade en plan på att lägga mig och sova nu när Tilde ska sussa men det plingade till i telen om prom, Antonia är i bjur så det bli no sleep för mig =) sova få ja göra en annan dag. Eller i ett annat liv =P
skriver säkert senare. borde verkligen skura golven idag , suck.

ibland blir jag lite halv besviken, jag menar.. jag är faktiskt vuxen och kan ta mina egna beslut. Men det spelar nog ingen roll hur gammal jag blir för folk kommer nog alltid att lägga sig i och ha åsikter. Iaf de som är närmast hjärtat.


går aldrig att bli less på!


Puss Emilia & Tilde <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0